Forum AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW Strona Główna AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW
31-202 Kraków, ul.Prądnicka 38
tel.: 124182321, 608457091, 660665397
www.axod.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

AXOD-E slizga dwójka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW Strona Główna -> AXOD-E/AX4S/AX4N/4F50
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
allex1234



Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 1
Miejscowość: Węgrów

PostWysłany: Wto Lis 05, 2013 5:39 pm    Temat postu: AXOD-E slizga dwójka Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałość admina. Moj problem dotyczy Axoda-e Windstar 3.8 benzyna 95r. Auto kupiłem niedawno, przy zakupie skrzynia pracowała w miare, juz po kupnie i powrocie do domu zauwazyłem ze skrzynia zmienia biegi do góry bez problemu (moze dwójke troche przeciągała) ale jak zdjąłem noge z gazu to od razu redukowła do dwójki,,,moze jedynki,,,i wracała na normalny bieg- okazało sie ze uszkodzony był VSS. Wymieniłem wiec VSS i było w miare dobrze poza tą dwójką- ASB lubiała ją przeciagnąć. W miare explatacji dwóka miała coraz wiekszy poslizg, ale jak sie delikatnie dodawało gazu było ok przez jakis czas. Kolejna wada objawiała sie tym ze na zimnej skrzyni po zmianie na dwójke ASB potrafiła rozłaczyć bieg. Wygladało to tak ze skrzynia zapieła 2 bieg i rozłaczyła, natomiast jak sie nagrzała to 2 była ale z pewnym poslizgiem. Jesli wcisnąłem pedal gazu bardziej gwałtownie to skrzynia zmieniała biegi przy wyzszej predkosci obrotowej i bez poslizgu. I wreszcie stan obecny..Jedynka OK ale nie ma nawet na chwile 2. Jesli wcisne pedał gazu do podłogi to skrzynia zredukuje i 2 złapie (z poślizgiem) 3i 4 były normalnie i są nadal..Jesli auto uda sie rozpedzic do załaczenia 3 to juz jedzie bez problemów. Jestem elektrykiem samochodzowym ale z ASB miałem niewiele do czynienia. Pomierzyłem rezystancje zaworów i wydają sie byc sprawne. Moze jakas podpowiedz,,,czy to wina sterownia czy jednak trzeba rozebrac całą skrzynie???
Dziekuje za cierpliwosc i wyrozumiałość
Pozdrawiam AlekK
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wmr
Administrator


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 644
Miejscowość: Kraków

PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 9:34 am    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam.

Problemy z dwojka sa w tych skrzyniach dosyc czeste. Niestety w wiekszosci przypadkow konczy sie na otwarciu i remoncie skrzyni. Prosze ew. wymienic elektrozawor EPC i zamienic miejscami elektrozawory shift. Jednak to jest raczej sprawdzenie niz naprawa. Prosze rowniez sprawdzic tloczek od przedniej tasmy. Jezeli nie ma jakichs innych bledow to wlasciwie na tym konczy sie mozliwosc ingerencji bez demontazu skrzyni. Prosze ew. zadzwonic, postaram sie pomoc.

wmr
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Skype
Skype
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW Strona Główna -> AXOD-E/AX4S/AX4N/4F50 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group